När det är för varmt för att ha jeans

Idag är en sån dag då kläderna krånglar, det är världens mest omtalade ilandsproblem skulle jag vilja säga.
Ni vet när man testat plagg efter plagg och allt i hela garderoben tillslut hamnar i en hög på sängen och på golvet, yepp ni vet precis!
 
Det bästa för att komma på banan för mig brukar vara att bara sätta mig ner, ta ett djupt andetag och känna efter vad jag KÄNNER för att på mig, släppa alla tankar om vad som ser bäst ut för just det jag ska på and so on. Nyckeln till hela är nämligen att om det känns bra, så ser det också förtjusande ut.
 
oftast.
 
Undrar om killar har samma problem? Tycker det verkar så lättsamt för er? shorts och t-shirt, shorts och linne?
plus att ni är verkligen läckra i så enkla uppsättningar också. Dagens konstatering.
 
 
 
 
Det är för varmt för att ha jeans.
 
 

Kommentera här: