Im back in town

 
Heeeeej allihopa, I helgen har jag prioriterat annat än bloggen. Åkte upp till Stockholm i Tisdags för att ha den där intervjun, vi var fem stycken som sökte jobbet samtidigt. Om man kommer vidare till individuell intervju på fredag så kan man med lite större säkerhet säga att man fått jobbet, steka hamburgare *woop woop*  

Var så himla obehagligt kul på något vis under anställningsintervjun när alla bah var så sjukt översociala och snälla bara för att visa sig som den bästa inför juryn. Det kändes bra iallafall men lite trist att jag fortfarande måste hålla tummarna. Trodde liksom jag skulle få beskedet lite snabbare.

Därpå så har jag shoppat kläder, bott på hotell och mött upp samt rett ut en del saker. 

Just nu är jag hemma i mitt Norrland igen, med den heliga frullen i köket och datorn framför näsan. Har ett mission idag, och det är att ta lite outfit-bilder att publicera här på bloggen. Vore kul att ta upp den gamla vanan igen!

 kram, vi hörs mer snart.

Kommentera här: