Gissa vart jag ska åka??!

En sololja som doftar kokos, en bodybutter av mango papaya, torrschampo i körsbär och wipes i melon/gurka... Hur gott kommer inte jag lukta kommande vecka i magaluf då??

Ska bli så himla skönt att bara få dra iväg, jag och Sofia! Vi ska äta mat, sola och bada, festa och ta hand om oss själva, leva i värmen osv. Blir en hel del träning också skulle jag tro, hört rykten om att hotellets gym är gratis... Eller tänk er alla promenader och joggingturer längs strandkanten man kan ta innan frukost?! Om bara några dagar så kan jag göra allt detta, tänk er. 
Njuta ska jag verkligen, så himla viktigt, stanna upp och skaka liv i sig själv lite. "Hallå du har det faktiskt helt fantastiskt just nu"

Vi hörs snart igen.
Följ mig på instagram så länge: 
Leiahjalmarsson

puss och tingeling!




Kommentera här: