Välkommen hem till mig

(och emma!)
 
I detta inlägg tänkte jag exposa lite bra nyheter...
För fjärde gången gillt här i Stokholm har jag nu flyttat och landat i en lägenhet jag delar med Emma, en brutta från hudiksvall. Det känns superbra och jag trivs som fisken i vattnet. Riktigt bra alltså. Vi har fått lov att bosätta oss i denna fina lilla boning. För mig är det skönaste att inte längre bo inne hos någon, utan att dela. Hela sommaren har jag inprincip vajat runt i främlingars hem, från förorten till innerstan som jag brukade säga.
 
Ni kanske minns inlägget från rågsved där jag visade er en inblick i mitt hem? Detta blir ett liknande!
Den andra bra nyheten är att jag flyttar min förra domän till denna bloggens adressen nu, så ni behöver snart  i fortsättningen bara surfa in på www.leias.se som förr i tiden.
 
Välkommen in!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Hudiksvallsbrickan är med såklart *blink*

Kommentera här: